SATIŞ SÖZLEŞMESİ
Tüm kullanıcılar, üyelik işlemlerini gerçekleştirdikleri
anda şatış sözleşmesini okuduklarını ve onayladıklarını kabul etmiş sayılırlar.
Satış Sözleşmesi:
Getss ile Müşteri arasındaki Sanal
Ortamda Satış Sözleşmesidir.
Madde - 1
İşbu sözleşmenin konusu, satıcının, alıcıya satışını yaptığı, aşağıda
nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürün/ürünlerin satışı ve teslimi ile
ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanunun, Mesafeli
Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince
tarafların hak ve yükümlülüklerini kapsamaktadır.
Madde - 2
SATICI BİLGİLERİ:
Egece Kuyumculuk San. ve Tic. Ltd. Şti.
Madde - 3
ALICI BİLGİLERİ:
Tüm üyeler: Getss Firmasının E-ticaret
mağazası www.getss.com.tr 'a
üye olup alışveriş yapan tüm alıcılar. (Bundan sonra alıcı veya müşteri olarak
anılacaktır).
Madde - 4
SÖZLEŞME KONUSU VE ÜRÜN BİLGİLERİ:
Mal/Ürün veya Hizmetin; Türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi, Adedi, Satış Bedeli
ve Ödeme Şekli, sitede belirtildiği gibi olup, bu vaatler alıcıya bildirilmeden
değişiklik gösterebilmektedir.
Madde - 5
GENEL HÜKÜMLER:
5.1 - ALICI, Madde 4’te belirtilen sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri,
satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup,
bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan
eder.
5.2 - Sözleşme konusu ürün, yasal 30 (otuz) günlük süreyi aşmamak koşulu
ile her bir ürün için alıcının yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak, ön
bilgiler içinde açıklanan süre içinde alıcı veya gösterdiği adresteki kişi veya
kuruluşa teslim edilir.
5.3 - Sözleşme konusu ürün, alıcıdan başka bir kişi veya kuruluşa teslim
edilecek ise, teslim edilecek kişi veya kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden
dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.
5.4 - SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen
niteliklere uygun, varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile birlikte
teslim edilmesinden sorumludur.
5.5 - Sözleşme konusu ürünün teslimatı için, işbu sözleşmenin elektronik
ortamda onaylanmış olması ve satış bedelinin alıcının tercih ettiği ödeme şekli
ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka
kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş
kabul edilir.
5.6 - Ürünün tesliminden sonra alıcıya ait kredi kartının, alıcının kusurundan
kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak
kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kurulusunun ürün bedelini
SATICI ya ödememesi halinde, ALICI kendisi veya satış sözleşmesinde belirttiği
kişi veya kuruma teslim edilmiş olan ürünü 3 (üç) işgünü içinde SATICIya
göndermek zorundadır. Böyle bir durumda nakliye giderleri alıcıya aittir.
5.7 - SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti,
ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü
süresi içinde teslim edemez ise, durumu alıcıya bildirmekle yükümlüdür. Bu
takdirde, alıcı siparişinin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa
emsali ile değiştirilmesini, ve/veya teslimat süresini engelleyici durumun
ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. Alıcının
siparişi iptal etmesi halinde, SATICI 7 (yedi) gün içinde alıcıya ait kredi
kartı fişinin iptali ve ilgili tutarın alıcının hesabına iade edilmesi
konusunda ilgili banka nezdinde girişimde bulunur ve yapılan işlem elektronik
posta aracılığı ile ALICIya bildirilir. Böyle bir durumda ilgili bankadan
kaynaklanan gecikmelerden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.
5.8 - ALICI ve/veya ALICInın teslimat yapılmasını istediği kişi ve/veya
kurumlara teslim edilmiş olan ürünlerin arızalı veya bozuk olması durumunda,
garanti şartları içinde gerekli onarım veya değiştirme işleminin yapılması için
ilgili ürün veya ürünler SATICIya, ALICI tarafın teslim aldığı tarihten başlayarak
7 (yedi) gün içinde gönderilir ve nakliye giderleri SATICI tarafından karşılanır.
Böyle bir durumda 7 (yedi) günlük sürenin dolması halinde, ALICI teslim almış
olduğu ürünü ilgili servisine götürmek zorundadır.
5.9- İşbu sözleşme, alıcı tarafından elektronik olarak onaylandıktan (üyelik
gerçekleştirildikten sonra) ................................ adresine ulaştırıldıktan
sonra geçerlilik kazanır.
Madde - 6
CAYMA HAKKI:
Alıcı, sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa
tesliminden itibaren 7 (yedi) gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının
kullanılabilmesi için, bu süre içinde SATICIya faks veya elektronik posta ile
bildirimde bulunulması ve ürünün 7.madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış
ve ambalajının zarar görmemiş olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde,
3. kişiye veya ALICIya teslim edilen ürünün, SATICIya gönderildiğine dair kargo
teslim tutanağı örneği ile satış faturası aslının iadesi zorunludur. Bu
belgelerin ulaşmasını takip eden 7 (yedi) gün içinde ürün bedelinin ALICInın hesabı/kredi
kartına iade edilmesi için SATICI ilgili banka nezdinde girişimde bulunur. Ürün
bedelinin iadesinde banka tarafındaki aksaklıklardan dolayı SATICI sorumlu
tutulamaz. Satış faturasının aslının gönderilmemesi durumunda Katma Değer Vergisi
ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilmez. Cayma hakkı nedeni ile iade
edilen ürünün kargo bedeli ALICIya aittir. Ayrıca, niteliği itibariyle iade
edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve
programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler için cayma
hakkı kullanılamaz. Her türlü yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler, bilgisayar
ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b.) ve her türlü kozmetik
ürünlerinde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış
ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.
Madde - 7
YETKİLİ MAHKEME:
İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’nca ilan edilen değere
kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile ALICInın veya SATICInın yerleşim yerindeki
TÜKETİCİ MAHKEMELERİ yetkilidir. Siparişin elektronik ortamda onaylanması
durumunda, ALICI işbu sözleşmenin tüm hükümlerini kabul etmiş sayılır.